Δευτέρα 5 Φεβρουαρίου 2018

ΑΠΟΚΡΙΕΣ 2018...



Τα ρούχα μου είναι φαρδιά. Χωράνε όλες τις διαθέσεις μου. Στο τσαλακωμένο μου καπέλο, έχω ένα φρέσκο λουλούδι κι ενώ θα 'θελα να πω και ένα τραγουδάκι... 



τα παιδιά με κάναν έργο της τέχνης τους...μιας τέχνης μοναδικής που αφήνει να δραπετεύσει...η ΧΑΡΑ
ο ΦΟΒΟΣ....

και η ΛΥΠΗ 

αλλά τα ρώτησα: πως θα μπορούσα να κλάψω με τη μπογιά κάτω από τα μάτια μου; Τα δάκρυα μου θα γίνουν αιώνια, δε θα ξεβάψουν ποτέ...

γι αυτό και συμφωνήσαμε κάθε Αποκριά - όταν θα ανταμώνουμε- να τραγουδάμε, να χορεύουμε και να ξεφαντώνουμε μόνο...και θα το τηρήσουμε...ΚΑΛΗ ΑΠΟΚΡΙΑ








Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

εκδήλωση για την Παγκόσμια ημέρα παιδικού βιβλίου

  Η εκδήλωση για την Παγκόσμια ημέρα παιδικού βιβλίου, πραγματοποιήθηκε στο Αρχοντικό Καράσσου, με την συνδιοργάνωση του Συλλόγου Γυναικών Τ...